Razglednice sa Visa

Prekrasno ostrvo Vis, udaljeno od Splita sat i po voznje katamaranom ili dva i po trajektom, zaista vrijedi posjetiti. O Komizi, prekrasnom, sarmantnom mjestascu smo vec pricali, a danas cu vam pokazati nekoliko slika iz grada Visa u kojem sam provela kratko vrijeme prilikom odlaska s ostrva.

Jedna od zanimljivosti je srebrna palma, koja raste u gradskom parku. Pricu o njoj ispricao nam je taxi vozac, a zanimljiva je po tome da raste samo na Visu i nigdje drugo u Evropi.

Srediste grada cini gradski park, gdje se, u sjeni debelih palmi, mozete sakriti od sunca.

Na rivi sam srela jednu ljubaznu gospodju, negdje s kontinenta, koja ljeti zivi na Visu i prodaje suvenire. Ispricala mi je o gradu i ponosno pokazala suvenire iz jedne male radionice u kojoj radi tokom zime. Posebno je zeljela da uslikam njen favorit suvenir. Obecala sam joj da cu slike staviti na blog, pa evo cinim to. U brzini sam zaboravila da trazim njenu adresu, ali mozda slike nekad dodju do nje. Ko zna.

I naravno, neizbjezna lavanda u mastovitim vrecicama.

Vis je ostrvo koje vas osvoji prekrasnom prirodom, starim gradjevinama, malim, skrivenim uvalama, cistim morem i posebnoscu odmah kad ga ugledate. Nema velike buke i nije prenapucen gostima, a ako ste dosli na miran odmor, odabrali ste pravo mjesto. Vis bih svakako voljela posjetiti ponovo.

8 odgovora na “Razglednice sa Visa”

1. Za oko mi je zapeo prvi suvenir i njegova cijena. Baš me zanima dimenzija. Nedavno smo šetali Opatijom i čuli kraj jednog štanda sa slikama kako gospođa turistu objašnjava da slika (otprilike 30 x30) košta 1000 kn. Na slici su na plavoj podlozi bile nacrtane dvije barke.
    Žalosno je za vidjeti što se sve prodaje na tim štandovima. Međutim, radovi koje prikazuješ su me ugodno iznenadili. Hvala i za virtualnu šetnju Visom, izgleda preljepo.

2. I ja sam pricala sa ‘ljubaznom gospodom sa kontinenta’ :)) i kupila par slatkih kucica od nje 🙂 Vis me apsolutno oduševio svojom ljepotom, takoder sam mislila napisati post o njemu ali nikako da pocnem….

3. Preliepe razglednice.
    Hvala ti Goco za ovu prekrasnu virtualnu setnju ostrvom. Jedino jos sto nedostaje koja slicica sa pijace, sa lokalnim proizvodima( voce, povrce….)

Bas interesantno to o srebrnoj palmi.

4. Zanimljiva je ova srebrna palma, kao i priča o njoj. Slike su prelepe, atmosfera divna, grad ima dušu. To se vidi. Ona našta sam ja posebno obratila pažnju jesu ovi suveniri, koji jako lepo izgledaju.

5. Na Visu sam bila tek u prolazu, na izletu kraćem od jednog dana, nedovoljno za upoznati ljepotu ovoga otoka. Hvala ti što si nam je kroz ovaj post približila, jako lijepa razglednica Visa.